Noul tractor Fendt 700 Vario

Tractor Fendt 700 Vario
Fendt 700 Vario

Cu cea de-a șaptea generație a gamei Fendt 700 Vario, Fendt aduce o dezvoltare complet nouă și extinde gama de putere până la 300 CP.

Noul motor, FendtONE Onboard și Offboard, precum și noua generație a încărcătorului frontal Fendt Cargo, fac din această serie un model multifuncțional pentru piața globală. Pentru prima dată, modelul 700 este disponibil cu o viteză de până la 60 km/h. Inovațiile tehnice ale tractoarelor mari, cum ar fi VarioDrive sau conceptul inovator de răcire, permit o manevrabilitate fără precedent în această clasă. Astfel, Fendt 700 Vario stabilește încă o dată noi standarde.

Noua serie, aflată la cea de-a șaptea generație, cu cinci modele (Fendt 720 Vario, 722 Vario, 724 Vario, 726 Vario și Fendt 728 Vario), acoperă gama de putere de la 203 la 283 CP (147 – 206 kW), în conformitate cu ECE R120.

Conceptul de putere suplimentară Fendt DynamicPerformance (DP) eliberează până la 20 CP în plus la Fendt 728 Vario DP printr-un sistem de control în funcție de cerere, exact atunci când este necesar. În acest fel, modelul de top atinge o putere maximă de până la 303 CP.

Conceptul de putere suplimentară nu este legat de viteza de deplasare sau de condiții speciale de aplicare și funcționează în mod pur dinamic, chiar și atunci când priza de forță este staționară.

Putere de tracțiune ridicată cu un consum economic de combustibil

Proiectat pentru cerințele globale, Fendt 700 Vario a fost dezvoltat cu un raport putere/greutate redus, cu o gamă de putere ridicată, flexibilitate și o utilizare atentă a resurselor și a mediului. Motorul AGCO Power cu 6 cilindri și 7,5 litri a fost complet reproiectat pentru gama de putere.

Tratarea gazelor de evacuare este asigurată de un catalizator de oxidare diesel (DOC), un filtru de particule diesel (DPF) și un catalizator de reducere catalitică selectivă (SCR) fără recirculare a gazelor de evacuare. Acesta îndeplinește standardele privind emisiile de gaze de eșapament impuse în toate regiunile lumii. În Europa, acesta respectă standardele de emisii de gaze de eșapament din etapa V.