Aceste două modele noi sunt dotate cu tehnologie de ultimă oră și oferă performanță, eficiență și confort ridicat pentru operator.
Noile încărcătoare frontale din generația 11 vin cu un motor diesel Komatsu nou dezvoltat, care se caracterizează printr-un cuplu extrem de ridicat la turații reduse. Acest nou motor se combină cu o transmisie hidromecanică (HMT) proiectată de Komatsu, rezultând performanțe de neegalat, rezerve de putere, eficiență a consumului de combustibil și ușurință în operare în toate sarcinile de transport și încărcare.
WA475-11 demonstrează o îmbunătățire cu 14% a eficienței consumului de combustibil față de predecesorul său din generația 10. WA485-11 realizează o creștere remarcabilă de 29% a eficienței consumului, comparativ cu predecesorul său WA480-8.
Datorită unui raport de transmisie variabil constant, motorul rămâne într-o zonă de consum foarte eficientă. Controlul variabil al turației face posibilă adaptarea individuală a turației maxime la cerințele aplicației. Controlul variabil reglabil al tracțiunii limitează eficient patinarea roților în condiții de teren dificil.
Upgrade la nivelul sarcinii utile și al capacității cupei
În comparație cu modelul WA480-8, noul WA485-11 a cunoscut o îmbunătățire semnificativă a sarcinii utile și a capacității cupei. Toate componentele utilajului au fost adaptate la o sarcină utilă permanentă de 8.800 kg. Pot fi chiar crescute la 9.300, ceea ce ajută la reducerea numărului de cicluri de încărcare necesare în funcție de dimensiunea vehiculului.
Productivitate mai mare
„Automatic bucket filling” și alte funcții de asistență ajută operatorul să își mențină productivitatea în timpul turelor lungi. Un sistem digital de informații pentru operator oferă măsurători importante, inclusiv starea filtrului de particule (KDPF), date despre nivelurile de AdBlue și consumul de combustibil.
O altă inovație cheie este nou-dezvoltatul sistem Angle-Feedback-Joystick-Steering (AFJS) fără volan. AFJS oferă operatorului feedback asupra unghiului de virare deja atins în orice moment prin poziția manetei de direcție. Este foarte intuitiv de utilizat. Un alt beneficiu al acestui sistem este eliminarea coloanei de direcție. Acest sistem îmbunătățește vizibilitatea platformei de lucru și a spațiului.
Sistemul programabil de management al motorului oprește automat motorul când rulează la ralanti sau îl lasă să funcționeze pentru a se răci, după ce operatorul iese din cabină, iar apoi îl oprește automat, mai târziu.